Dag 2

Finally .

Det har varit en valdig lang dag och jag ar trott igen. Blev lite flummig inlagg sist men med 3 timmars somn sa blir det sa. Idag borjade vi med lektionerna pa redigt. Blev indelade i 3 grupper beroende pa vart vi ska sen. Jag hamnade i en grupp med 21 st och vi var 4 svenskar sjalvklart satt vi tillsammans. Men de ar mycket engelska och de gillar vi . :) Har en valdigt bra larare men de ar lite segt ibland. Don't shake a baby just so you know :p

Annars sa ar det helt okej har. Men inte sa fint men inte ska man vall va krasen de ar trots allt bara  4 dagar det galler. Min rumskamrat kom igar nar jag slocknat. Hon ar ifran Panama . Vi har bara pratat en del . Man hanger som mest med svenskarna. Men blir lite forvirrat med spraket ibland ;p 

Vi har mest fatt massa info idag pa lektionerna , fick ga fram och presentera oss och sen en gang fick vi aven ga fram och prata om en sjukdom . Mindre kul men ja lever pa att det snart blir rundtur i NY och sen att aka till San Francisco.
Ikvall har vi haft sing a long dar vi fick ga upp land for land och sjunga en barnsang. sjalvklart blev det sma grodorna har.

Nu ar de dags for duschen och sen blir det till att sova sova sova.  Vaknade vid  6 idag nar min rumskompis gick upp. men var helpigg sa de gick bra. Vaknade da och da av hennes snarkande. Oj kan man saga. hogt som sjuttion.
Hors kanske imon igen. Bilder far de bli nar ja kommer till familjen.

Take care.
Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0