Kan man få vara ifred? ;)

Har jobbat 2 timmar på morgonen idag. Har varit ledig mellan halv 10 tills nu för måste snart åka och hämta lilltjejen. Vädret går inte att klaga på. Sol varje dag som ni med har hemma antar jag. Men ibland blåser det lite kalla vindar. Men idag så var jag ute och gick/sprang igen. Verkligen perfekt här bakom husen och så fint. När jag kom tillbaka till huset igen så hade vi två städerskor här som gick runt och städade så tänkte jag skulle gå ut och lägga mig i solen. Har inte hunnit göra det än när jag varit här. Skulle lägga mig på en filt i gräset men då kom det två trädgårdsmästare och skulle klippa gräs och buskar. Så nu är huset fullt och jag känner att jag måste fly iväg någon annanstans nu.

Men han ligga lite i solen iaf och så underbart det var. :D Får hoppas att solen stannar över helgen så man kan åka till stranden eller något.. 
Hoppas ni har en trevlig valborg där hemma. med grillning och fest :)

Miss you all...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0