Måndag den 28 April


Om ni inte redan märkt det så har jag problem med det trådlösa här borta. Jätte tråkigt för jag kan inte lägga ut bilder eller något sånt. Men hoppas att det kan lösa sig snart. Min värdmamma skulle ringa om det imon.
Helgen har varit jätte bra och välbehövlig och det känns som att helgerna här kan bli great :)

Nu har jag börjat på en ny vecka och dagen har gått bra idag måste jag säga men det är mycket man ska komma ihåg att göra. Men det ska jag väll lära mig med tiden. Har i alla fall börjat köra bil och det känns jätteskönt. Bara att få åka iväg när man slutat. är en gudagåva :)  Men jag kommer närmre och närmre barnen och de är verkligen jätte goa vissa stunder. :)

Känner på mig att denna veckan kommer att gå jätte fort.  Imon har jag en av de sköna dagarna. Gå upp och få iväg barnen till skolan, ledig mellan 9-13 och sen lite jobb på eftermiddagen till 5. Därefter blir det antagligen till att gå ut och gå en sväng och kanske lite shopping. På Onsdag ska jag och Ulle in till San Rafael och sätta oss på Starbucks och träffa på lite andra Au-pairer i området. Torsdag har jag inget planerat men är ledig hela fredag :) Då ska det firas svensk valborg med bonfire på Stinston beach. Hoppas bara att vädret är bra. Men det blir oftast väldigt kallt här på kvällarna även om dagarna är varma. Men man är ju från sverige så lite kyla tål man ju alltid så det är bara att ha med sig kläder. Sen har jag en ledig lördag förhoppningsvis om inte de behöver hjälp någon timma när de är på baseball. Ledig söndag så ett besök till San Francisco skulle ju inte vara helt fel. :)

Det var väll allt från mig just nu. Tror att jag ska kunna lägga in lite bilder från NY imorgon. Fixade korten hos Ulle så tack för det :)

Måste ju säga välkommen hem till Linn, Jonna och Lovisa som avslutat sin resa nu :) Hoppas ni har det bra hemma i Sverige igen. Saknar er och många andra! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0