New york .

Sadar nu har man kommit till NY efter en laaang flygresa och trott ar man med men maste ga pa ett mote snart sen blir det sangen direkt kan jag lova. 
Som tur var akte Hanna samtidigt om mig sa vi har haft sallskap i planet aven om vi inte fick sitta bredvid varandra fran Frankfurt till NY. Men alltid skont nar man ar tva men har inte fattat an att jag ar har tror jag inte. Det kanns inte som att man ska vara borta ett ar utan man tar en dag i taget. Jag langtar till NY turen pa fredag och jag langtar tills jag far komma till familjen. :)

Men nu har vi tva heldagar har i skolan med laanga lektioner men det ska jag vall orka med :) bra att komma igang med engelskan lite . Men nu maste vi kila ivag pa motet och ata pizza. Far se om jag hinner skriva lite mer har imon nar jag inte ar sa har seg som jag kanner mig nu..

Lev livet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0