Sköna dag!




 Paris Hiltons Can Can parfym & lotion, sommarlinne och en gammal goding till film.


 Min nya snygga väska och plånbok. :)



Vet inte var denna dagen tagit vägen. Har hunnit med en del och den har bara sprungit iväg. Idag hade jag en av de sköna dagarna. Upp vid 7 väcka barnen, fixa lunch och frukost till dem. Killarna åker med i carpoolen vid 8.10 och sen har jag en timma på mig att få klar den lilla tjejen till skolan och skjutsa henne. Var ledig mellan 9-12.45- Var ute sprang/gick en runda. Hem igen och till datorn. Där väntade skype med hela familjen. Så underbart att prata med er. Fick även se min lilla kisse som jag saknar så otroligt mycket. Ingen Musse här i sängen inte. Men får försöka få familjen att köpa en liten katt eller något . Kan ju inte vara så svårt. ;)
Sen var det i alla fall jobb igen mellan 13-17.00 .. Vi var ute och lekte och hade playdate med Adriana och "hennes barn" tiden går så mycket fortare om man har någon annan att prata med samtidigt som barnen leker. :) Det blir mycket skönare med för i stället för att ha alla 3 att ha koll på så räcker det oftast med att ha lite koll på lilltjejen.
Slutade som sag vid 5 tiden. Vilade lite på rummet och sen mötte jag upp Ulrika vid shoppingcentret eller vad man ska kalla det. Finns verkligen en del att gå igenom där. Man kan hitta bra kläder till mycket bra priser. Men var väldigt seg ikväll så orkade inte riktigt shoppa. Men lite hittade jag i alla fall :) Längtar redan tills jag kan strosa runt i affärerna igen.

Nu är det dags för sängen om jag ska orka upp vid halv 7 imon igen! Är verkligen ingen morgonmänniska.

Godnattpuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0