9 dagar kvar ..


Då var det söndag igen och jag har haft en väldigt lugn och skön helg. I Fredags åkte jag hem till Hylander och vi tog en skogspromenad med deras hundar. Sen fixade vi i ordning lite tacos och kollade på film hela kvällen. Det blev mycket tjöt och vi hade jätte trevligt :) 

Igår kom Clara hem och vi tog en promenad i det sköna vädret. Solen är ju mer än välkommen just nu och vad den värmer helt underbart :) På kvällen var vi bjudna på kalas till våra kusiner det bjöds på varm smörgåstårta som var otroligt gott ! Sen blev det hallonpaj med hemmagjord glass till efterrätt.

  
Clara och jag på Diggilo i somras. Riktigt underhållande och väldigt bra, värt att gå på!


Idag har det varit en lugn dag, Jag har kollat lite på vad som ska tas med till USA för nu är det bara 9 dagar kvar!
Ska börja tvätta och packa lite imon hade jag tänkt men det får bli efter jobbet. ikväll blir det chill i soffan. Tänkte se Slumdog Millionaire har hört att den ska vara väldigt bra så det får jag hoppas på.

Hoppas kvällen blir lika bra för er som för mig !
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0