Starbucks ..

Hej kära läsare.

Blir allt senare på kvällarna och jag är så trött så jag knappt orkar sitta här .) Men lite tänkte jag väll skriva. Kan börja med att varje dag innebär nya utmaningar. Speciellt nu i början. Barnen känner en inte så väl så de testar en otroligt mycket. Speciellt pojkarna , De vet vad de gör kan jag lova. Dagarna kan svänga från att vara dåliga till att bli suveräna eller från att vara bra till sämre. Men man måste komma ihåg att man är här för att jobba.  Det är inte alltid lätt att ta hand om 3 busungar och se till att de har något att leka med och inte bli uttråkade. Är inte jag med och  verkar lite trött och har tankarna någon annanstans så märker barnen det direkt och börjar apa sig och blir värre och värre :p Men de är hur gulliga som helst och jag har väldigt bra jobbartider och att vara ute och leka på jobbet är inte så illa.

Men man är ju inte här bara för att jobba :) Man ska ju ut och uppleva nya saker och ha roligt . :D Jag trivs jätte bra här  och man får så mycket nya kontakter och alla är jätte trevliga. Idag drog jag iväg direkt efter jobbet med Ulrika till Starbucks i San Rafael och mötte upp 4 andra svenskar. Satt och pratade och hade trevligt och sen åkte vi hem till en av dem och kollade på lite film. Det är skönt att komma ifrån familjen lite och träffa andra som är i samma situation.
Jag har bara varit här i en och en halv vecka och det känns redan som man hunnit med en del. Har jag tur så är jag ledig hela fredag och det betyder låånghelg. Fredagen är redan planerad sen får jag se vad som dyker upp ! 
Imon blir det troligtvis bio med en tjej  från Tyskland. Men först blir det lite jobb så om jag ska orka upp imon igen så är det dags att sova nu.

Natti natti .

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0