värmebölja


För det första så måste jag bara säga att jag är så trög !! har glömt min kamerasladd hemma så kan inte lägga in några bilder ! dum ja kalla de va du vill. Så tråkigt , men det är som det är tyvärr.

Men annars så har jag haft en jätte bra dag. Vaknade kl 8 jätte pigg och åt lite frukost med familen, vi gick ut och gick och jag bara älskar naturen här :) jätte fint, Det blir till att promenera eller till och med börja springa kanske ! Och vädret var underbart idag . Över 30 grader det ni . så det blev poolen det sista för barnen och så har de en inbyggd jacuzzi i den med. härligt ! Kändes overkligt med sommarvärme i April men skönt har det varit. Vi har också åkt runt lite och kollat hur Novato ser ut och lite runt omkring. Det är inte en stor stad men jätte mysig. Det får bli att åka till SF eller städerna runt omkring ibland med. :)

Skulle läsa en godnattsaga för den mellersta pojken som verkligen är hur gullig som helst innan han somnade . annars har jag bara tagit det lugnt ikväll .Duschat och packat upp en del, Men nu är det dags för sängen . Sen får vi se vad morgondagen har att bjuda på!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Frajday

Det låter som om du har det helt underbart (: Skönt att du kommit fram nu. Nu är det verkligt liksom! Baaah, Nina är i Amerikatt, det är stört :D

Men jag håller ställningarna här hemma, no worries.

Puss

2009-04-20 @ 12:10:49
Postat av: Cecilia Börjesson

Gud vad roligt att du har fått åka iväg!

Hoppas verkligen du kommer trivas med familjen! Jag skall åka som aupair till September, jag har inte fått någon familj ännu men jag hoppas på den perfekta!

2009-04-21 @ 11:12:00
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0