A Perfect Getaway


Jannike slutade lite tidigare än väntat så vi åkte iväg lite tidigare för en glass. Tyvärr så testade vi Coldstone som ska vara väldigt populär men ack så fel det var. De mosade i en hel brownie i min glass och det blev bara för mycket. Plus att det kostade 40 spänn för en liten en också. Haha men nu har man ju testat det och jag ska hålla mig till frozen youghurt som fortfarande är favoriten..

Vi bestämde oss för att gå på A perfekt getaway och jag måste erkänna att den var väldigt bra och spännande :) också en film värd att se.

Glömde skriva en väldigt gullig grej som hände idag när vi var på barnens camp. Jag och Jannike gick för att hämta ungarna och går förbi en liten lekplats där en liten söt pojk i 3-4 års åldern leker med sin mamma. Han säger hej till oss och sen kollade han lite och säger till mig - Wow nice hair :) haha! Hur gulligt var inte det då!

Dags att sova.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0