The time traveler's wife .


Det här med att ha en blogg är inte det lättaste för mig. Jag skriver mest för att mina vänner, familj och släktingar ska få veta hur jag har det men det är inte alltid jag orkar :p Men dagarna denna veckan har gått väldigt fort och imon lördag så har jag redan varit i min nya värdfamilj en vecka! Tiden går fort och jag känner att jag kommit in i alla rutiner fruktansvärt fort. Kan ju vara en fördel att jag varit med om det innan kanske!

Ikväll så hämtade i alla fall Casey upp mig som är från australien en väldig rolig tjej så vi åkte till Bethseda som ligger väldigt close. Vi gick ut och åt på en restaurang och bara satt och pratade. Det är kul att umgås med icke svenskar när man är här även om det är väldigt skönt och kul att träffa svenskar, för man övar verkligen mer på språket och hon som är från australien har ju inte dålig engelska precis .. Mätta och glada gick vi till bion. Vi hade tänkt se Inglourious bastards men Casey var mer sugen på att se The time traveler's wife och inget mig emot för den har jag med velat se. Det var en väldigt bra film och nu sitter jag här i min säng och lyssnar på lite musik. Imorgon har jag inte så mycket planer än. Kanske ska träffa en annan au pair och gå ut på något uteställe men vet inte riktigt än. På söndag blir det i alla fall lite shopping :D Tänkte komma igång med det nu! Haha!

Just det, under reklamen på bion så dök det upp en film som ska komma ut här i November som heter The blind spot och jag lovar den filmen kommer vara så otroligt bra jag känner det bara på mig. Det kommer vara en sån film där känslorna bara sprudlar om ni förstår vad jag menar. När man blir så glad så man nästan börjar gråta haha kan inte förklara men den ska jag lätt se..

Time for bed.

xoxo

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0