Dag 2


Jag gör ett snabbt inlägg nu innan jag ska gå upp och äta med familj :) Jag kunde verkligen inte somna igår kväll sista gången jag kollade på kl så var den 03.00 och när jag vaknade idag kände jag mig som en klubbad säl.  Jag pallar helt enkelt inte tidskillnad .. Jag gick upp till familjen och vi åt lite frukost och R hade gjort lite fruktsallad min värdmamma sa att hon älskar att vara i köket och hjälpa till.. När vi ätit så ville de visa mig var skolan ligger så vi gick dit och det är så skönt för jag kan gå med barnen och inte behöva ta bilen överallt som jag gjorde i SF. Vi kollade runt och sen hem för att skjutsa R till en kompis så pappan visade mig lite runt och så där och sen när vi var tillbaka så tog vi med oss M och gick till affären och de visade mig vartifrån metron går. När vi kom hem igen så gav de mig lite papper där det står lite viktiga saker i och jag sitter nu i mitt rum en stund och vilar :p

Jag har då inte världens bästa lokalinne så får allt ta tag i det här och gå ut och gå imon och lära känna området lite! Nu ska jag gå upp igen äta .. Skriver lite mer ikväll innan jag somnar.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0