Disneyland


I tisdags förra veckan så åkte jag med familjen Holder till Disneyland :) Det var helt sjukt bra och jag var helt fascinerad av hur det är uppbyggt alltså .Det var helt sjukt med alla detaljer de har fått med. Svårt att förklara när man inte har varit där men det var en kul upplevelse. Blev dock lite besviken för jag trodde att det skulle vara lite mer disneyfigurer som gick runt och ville kramas haha! Men vi träffade ju iaf på en. Första dagen så gick vi mest på Disney och det var crowded kan jag lova. Men vi hann med lite grann på dagen innan vi gick tillbaka till hotellet och chillade lite vid Poolen. Jag och Jannike drog ut själva senare på kvällen och han med dessto mer och vi hade en riktigt kul kväll.

Dagen efter så gick vi till California Adventure som är ett ganska så stort nöjesfält där vi åkte lite karuseller och käkade mjukglass som vanligt vi hann med Disney lite till och åkte runt med ett tåg och kollade in allt för vi hann verkligen inte med att se allt där. Så kanske får man ta och åka dit en gång till innan de blir Sweden :)
Jag stannade där till sent på kvällen och åkte sedan hem med Jannikes värdpappa för han skulle hem och jobba.
Men det var kul att få åka med dit och en till upplevelse rikare. Tvärr så var vi inte så aktiva med kameran :p. Det blev lite bilder. Mycket fina tycker ni inte ;)?

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0