Fredag 8 augusti-09


Fredag kväll och jag sitter i Jannikes säng och väntar på att hon ska sluta. Ikväll hade vi tänkt gå på en bio. Ovanligt nja kanske inte ;) Vi har inte bestämt vilken än men hade tänkt se Funny People med Adam Sandler men har hört att den inte är så bra. Så vi får se helt enkelt vad vi känner för.

Annars så sov vi rätt länge idag på morgonen för hon började lite senare och det var skönt som alltid .. Sen åkte vi till barnens camp där de hade avslutning så de hade lite hoppborgar, grillning, sockeradd, tävlingar osv. Vi gick mest runt och njöt av solen tills det var dags att åka tillbaka. Jag gick in på hennes rum och slöade lite tills det var dags för pizza. Eller pizza och pizza jag vill ha pizzan hemma i Sverige den är så mycket bättre. ;) Men nu ska jag inte läska mig själv här. Jag är i USA det får räcka. Pizza kan jag väll äta hela livet där hemma i Sverige!

Kanske kanske har jag en värdfamilj på gång nu! Jag vill inte hoppas på något men vi får se om de hör av sig i helgen till mig. Man kan ju alltid hoppas så håll tummarna där hemma för mig nu!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Paulina

Håller tummen för dig att du hittar någon familj :)

2009-08-09 @ 20:52:56
URL: http://amandapaulinabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0