Härliga dag.

Då har ondagen också över och det har varit en riktigt bra dag tycker jag .. Jag jobbade mina 2 timmar på morgonen och flickorna sköter sig även om den lilla kan behöva lite tillsägning :p Men det gick bra och vi var i tid till skolan. Där träffade jag Louise och vi hade bestämt att åka runt lite eller hon behöver visa mig runt lite för jag är förvirrad .. eller jag är yr som Louise sa när hon inte hittade haha! Vi lyckade också köra mot en enkelriktad gata idag och det kom bilar körandes mot och men vi tänkte ju inte på det. Louse trodde att det var deras fel :p så jäkla kul när vi upptäckte att vi var den ända bilen som åkte åt fel håll och mötandes bilar emot oss. Eftersom vi är lediga 6 timmar på dagen så slappade jag lite hemma innan jag började igen och Louise åkte antagligen hem för en nap :p

Idag hämtade jag bara upp R eftersom mormorn tog hand om M idag och hon var hur trevlig som helst verkligen .. Jag och R gick mot Metron som skulle ta oss till city. Jag hade då ingen aning om hur den funkade men B ja hon hittade .. Kändes rätt kul att en 8 åring visar au pairen var man ska. Men vi åkte iaf till ett museum och strosade runt lite och avslutade det hela med en glass innan vi tog Metron tillbaka hem . Vi var hemma vid halv 7 så då var det läxor och sen var min jobbardag över. Så himla skönt verkligen :) Och det är sån skillnad nu i jobbet mot var det var i San Francisco. Det går så mycket enklare här och jag känner mig så bekväm i familjen :D

Tiden gick väldigt fort ikväll och trots att jag slutade tidigt så var jag inte inne på mitt rum förrän halv 9 så jag tog mig en skön dusch och har bara slappat ikväll. Nu blir det sängen och imon tänkte jag ta bilen och köra runt lite har ju inte gjort det än .. Louise har gett mig en karta som kommer vara behövlig hon känner väll igen sig i mig. Lite yra båda två haha! En riktig härlig skånsk det där!!

xoxo

Kommentarer
Postat av: lena sparr

Hej Nina, Eva, jag och "sygänget" har haft en härlig weekend på Öland. Skördefest och härligt höstväder.I fredags var +19gr.Mycket pumpor och syltburkar.Har verkligen sett mycket av Öland.Amanda har varit i malmö och nästa helg åker hon till Stockholm(jobbet). Michaela fyller 17år den 1/10. Det kanske blir kalas i helgen. Tänker på dig.Kram Moster Lena

2009-09-28 @ 08:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0