Ibiza .


Har precis hävt mig i sängen efter en kväll på Ibiza men Emy. Kvällen blev riktigt lyckad med mycket dans och nytt folk. Hör kommentarer från både höger och vänster - vilka vackra ögon du har, du ser presis ut som en barbie Wow are you from Sweden I never met someone from Sweden before, Är alla tjejer från Sverige blonda. Ja herregud .. Men jag träffade en del nytt och kul roligt folk och ut igen ska jag ju absolut. Detta stället hade 3 olika dansgolv plus att man kunde vara uppe på taket. I början var det inte så mycket folk men sen blev det crowded på dansgolven och varmt som sjutton och man får knappt vara ifred. Men jag hade kul och nu blir de banne mig sängen för imon blir det till att dra ut och shoppa :)

Orkar man gå upp och äta något magen kurrar men nej jag orkar verkligen inte!

Night

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0