Köra bil


Dagarna går ju helt seriöst ruskigt fort. Idag är det redan torsdag och jag har snart varit i denna familjen en vecka och det känns redan bra :) Nu är jag ledig lite igen på dagen. Pratade lite med Louise som  vanligt och sen skjutsade hon hem mig och jag satte mig i våran bil och körde runt lite. De flesta värdföräldrar vill säket vara med första gången man kör . Min värdpappa sa till mig idag att jag kunde testa och köra med honom till skolan och öva lite. Men jag sa att jag kan köra lite när jag är ledig och det var helt ok. Så jag har vimsat runt här på gatorna lite nu och jag MÅSTE lära mig att fickparkera här. Man måste ju göra det överallt verkligen. Jag är ju kass på det men öva öva. Men det var kul att köra lite. Har inte gjort det på en månad när jag var hos Jannike så det var skönt att få åka runt lite.

Sitter mest och skriver för att jag väntar på att mamma och pappa ska komma in på skype snart . Har inte hunnit prata med dem än så de ska bli kul :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0