Nu flyttar jag.


Då var det klart. På lördag 07.50 lyfter planet mot Washington DC och det känns riktigt bra faktiskt även om jag är lite nervös men det här ska gå bra. Klarade jag av 3 månader i min första familj så ska detta gå galant.

Så nu börjar jag på ett nytt äventyr och jag har redan fått se New York, jag bodde i San Francisco i 3 månader och i San Diego i 1 månad och varför inte utforska östkusten lite mer? Det kommer bli kanon och snart ska systra min hälsa på hoppas vi och då blir det LA och Las Vegas :) Så nu hoppas jag bara på att det kommer gå bra det här ! :)

Allt gick så fort så idag var det bara till att packa och herregud vad jag ångrar att jag drog med mig så mycket hemifrån.. Men hoppas bara att jag fixar övervikten och slipper betala och sen så blir de till att skicka hem en väska med syster och köpa en större :) Äntligen börjar jag tjäna pengar igen och kan shoppa lite ..

Men det kommer bli jobbigt att åka iväg ifrån Jannike. Vi har verkligen försökt att hitta någon i CA så vi kan umgås eller iaf träffas. Men det gick tyvärr inte :( men vi fick som sagt en hel månad tillsammans att umgås här i soliga San Diego och kul har vi haft.. Sen har jag träffat så sjukt goa människor både i San Francisco och i San Diego. Det är alltid tråkigt att åka ifrån det men förhoppningsvis så träffar man på nya sköna människor igen :)

Snart slutar Jannike så då ska vi mysa ner oss i sängen och kolla på film :) Ska bli nice.

xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0