Oh det hände igen..


Stackars, stackars Jannike. Igår satt vi ganska så sent utanför Starbucks och hade det trevligt. Jag som har legat vaken andra kvällar denna veckan somnade väldigt fort men Jannike hade fått i sig Kaffe ganska sent och hade legat vaken ganska länge men till slut somnat. Jag hade en konstig känsla idag på morgonen för jag visste att jag inte sovit lugnt inatt och det var som jag trodde. Jag hade gått i sömnen. Jag vet att jag vaknade runt halv 3 av att min madrass inte hade någon luft och jag låg princip på golvet så jag kröp upp i Jannikes säng. Det jag inte visste var att Jannike hade vaknat mitt i natten när hon äntligen hade somnat av att jag står i hennes dörröppning till hennes garderob och pratar på engelska och hon hör att jag säger - Thank you so much for your help. Hehe man kan ju undra vem jag står och pratar med så där mitt i natten. Idag såg jag att jag antagligen hade dragit ut pluppen i madrassen så det var ju inte konstigt att det inte var någon luft kvar. Suck! Jag behöver komma iväg till en värdfamilj snart och få in lite rutiner och kanske kunna börja sova lugnt igen.

Annars så har jag städat lite här i deras hus och hjälpt till och nu så blir det mat!
Får nästan lite panik på mig själv också. Solen skiner och vi är för det mesta inne men det är för varmt ute så man orkar ju knappt ingenting. Men får se till att vi steker lite i helgen..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0