Starbucks - ja tack


Nu sitter jag här i Jannikes säng igen efter en god måltid. Den där mormorn kan allt laga mat. Här blir det inte bara pasta, kyckling och tacos som i min förra värdfamilj ;)

Har väll egentligen inte så mycket att skriva om just nu men har inget annat för mig för Jannike har börjat lite med sin scrapbook så hon ska fixa en sida och sen ska vi till Starbucks en svänga :)
Familjen jag hade på gång i San Francisco tackade tyvärr nej idag eftersom de hade fått träffa en annan au pair som de också kollade på. Så det vägde över men jag överlever. Nu är det ju spännande igen och är jag kvar här en vecka till så får jag hänga med dem till Disneyland nästa vecka! haha jag menar det är ju inte varje dag man får åka dit :)

Satt och kollade på Jannikes bilder innan och hittade ganska många bilder från fester hemifrån och jag saknar att festa med mina vänner :) Speciellt er Linn, Jonna och Lovisa för er har jag snart inte träffat på 10 månader. Det är ju inte klokt!! Kan ni inte komma över och hälsa på mig snart kanske? :p Sen vill jag umgås med dig Hylander och se din nya lya och ha en galen utekväll med syster eller umgås med släkten och familj!

Får försöka hitta på något skoj till helgen Jannike!
Ne nu så är hon förhoppningsvis klar snart så vi kan dra ut en sväng..
Ha de!

           


Kommentarer
Postat av: lena sparr

Herj Nina, Hoppas allt blir bra nu. Jag tror inte det går nån större nöd på dig. Du verkar ju klara det mesta galant.Nya människor och ny miljö. Ja ja, jag kan Malmbäck rätt bra (haha). Jonas har köpt en lägenhet i Nässjö. En etta. Han flyttar 1 september.

Vi ska hjälpa honom med lite tapetsering o målning. Vi skanar dig också. Kram & Puss från moster Lena med familj.

2009-08-24 @ 07:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0