Tisdag 26 augusti


Ett snabbt inlägg eftersom jag verkligen behöver sova nu :) Klockan är halv ett och jag kom precis hem. Har umgåtts lite med Louise som också är Au pair. Riktigt skön  :) Självklart så bor hon inte precis vid mig och jag skulle försöka orientera mig hem! Med lite hjälp så hittade jag och jag får självklart problem med detta lås. Herregud vad jag inte tycker om det. Det är två lås och jag förstår mig inte på det så jag stod där ute som ett fån men lyckades tillslut.

Annars så har dagen varit bra. Morgonen gick väldigt fort och R är hjälpsam i alla fall nu i början haha! Jag pratade en del med Louise innan jag tog mig hem och satt vid datorn och slöade lite. Självklart så somnade jag har fortfarande inte kommit in i tiden här men det börjar ordna upp sig nu tycker jag! Jag hämtade upp barnen vid 3.15 då var M på lite kink humör för hon ville ha äpple och inget annat men det löste vi fort och de fick leka på  lekplatsen där på skolan en timma innan vi gick hemmåt. Väl hemma blev det läxor för R och jag och M läste lite på hennes rum och sen skulle vi bakat men hade inte allt hemma så vi hade en liten modeshow uppe på deras rum som tog ca 2 timmar . Riktigt roande måste jag säga. Sen kom mamman hem och fixade mat  till oss och sen var min jobbardag över.

Jag blev upplockad av Louise och Casey och vi kollade in området lite eller de visade mig :) Tenleytown där vi bor är väll inte så stort men det finns så mycket runt omkring :)

Så nu ska jag lägga mig och försöka att inte vakna en kvart innan jag börjar som jag gjort de senaste dagarna. Förstår inte vaknar av att jag har mobilen i sängen och har ingen aning om att alarmet gått på.

Jag vet nte om jag får lägga ut kort på barnen här på bloggen än annars hade ni fått se lite bilder.
Natti natti

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0