Tyson's corner


söndag kväll och jag är nöjd efter min första helg här i DC :) Idag var jag lika trött igen på morgonen som alltid men tog mig ut ur sängen vid 11 tiden då jag fixade till mig lite och sen kom Casey och hämtade upp mig. Vi åkte till ett mall i Pentagon i ungefär 15 min innan Louise ringde och berättade att hon var hemma från helgkursen. Så vi åkte och hämtade henne och åkte till Tyson's corner som är ett stort mall med många affärer. Självklart så gick jag in med inställningen på att shoppa men som vanligt när man vill hitta mycket så hittade jag knappt ingenting :p Eller när de började stänga hittade vi en affär och där fanns de kläder :) men jag ska tillbaka dit antagligen nästa helg .. Innan det stängde så gick vi in i en Halloween affär och där fanns det ju grejer kan man säga och jag måste fundera på vad jag ska ha på mig för det är ju trots allt mycket större här i staterna än hemma i lilla Sverige så det ska bli grymt kul :D

På hemvägen åkte vi till Mc donalds en sväng och tog oss en Mc Flurry och sen begav vi oss hemmåt..


Så nu sitter jag här i sängen och har allmänt tråkigt .. Vill inte sova för jag orkar inte gå upp tidigt imon! hatar det lika mycket varje morgon ;) Men får tänka att jag bara har två timmars jobb och sen är jag ledig i 6 h då jag kan krypa under täcket och snarka lite!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0