Christmas eve


Ja det är var det är nu. Dagen innan julafton :)) känns lite konstigt att fira julafton en dag efter er där hemma men det har faktiskt varit en väldigt skön dag här idag och jag har inte haft någon hemlängtan som jag trodde att jag skulle få så det har varit bra :)

Vi åkte iväg på en liten utflykt innan idag till mormorn och morfarns farm som de har i South Carolina så nu har jag varit där också :)) Det var jätte mysigt där ute och vi hade trevligt. På hemvägen så stannade vi till vid ett ställe där de köpte friterad kyckling. De friterade kycklingen med skinnet och allt på. Lite för fett för min del alltså men jag testade det i alla fall ;)

När vi kom hem igen så sprang jag upp till datorn och skypade med familjen och det var så kul att få prata lite :D Det uppskattas varje gång och jag hoppas att ni hade trevligt :) Iväg igen till kyrkan kände att jag behövde få in lite julkänsla så jag tog med mig morfarn min värdpappa och R dit och det var himla mysigt tycker jag. Hem igen för lite mat och vin och sen har vi mest slappat kollat på en julfilm och lite sånt.

Imorgon vet jag inte när det är dags att vakna. R sa innan att hon troligtvis inte kommer innan 5 haha. M ville med komma in och krypa in under täcket. :p Hoppas de håller sig till sina egna rum ett tag och låter mig sova :D 

Oh så spännande snart kommer jultomten ;)) Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0