Dagens bästa.



Att min förmiddag idag inte var den bästa vet nog både mamma pappa, Clara och Dennis om :p Mitt humör var så fruktansvärt dåligt och jag ville bara packa min väska och åka hem till er alla som jag saknar så mycket. Känslorna kommer nog lite extra mycket nu när det snart är jul och allt mys som vi har hemma. Sen så åker Louise hem på söndag och det känns också tråkigt för vi har umgåtts så jätte mycket nu sen jag kom hit och det blir jätte tråkigt när hon åker hem. Vi ses som sagt minst 3 ggr per dag och har alltid lika kul.

Men Clara skickade mig ett julkort som hon kallade det som var från mina underbara vänner Jonna, Linn och Lovisa som jag saknar så mycket nu. Var trots allt över ett år sen vi sågs och det ska bli så kul att se er igen :D Så ett stort tack för detta kort. All kärlek till mig hoppas jag! :)) Därför kallar jag rubriken för dagens bästa för det var kul att få se er :)

Annars så har jag varit här i 8 månader idag. Grattis till mig.

Nu blir det lite paradise hotel och sen sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0