16 december 2009


Måndagens humör är som bortblåst och jag mår bra bra bra :)) Idag är det onsdag och fick veta att jag troligtvis bara jobbar morgonen imon och sen är jag ledig hela dagen sånt gillar jag. Nu är det inte långt kvar till helgen och till New York!!!

Nu har jag varit här i 8 månader och det har verkligen gått fort även om det ibland har varit kämpigt men jag ångrar verkligen inte att tog steget och åkte hit för har varit med om så mycket här. Jag har redan bort i denna familjen i snart 4 månader och även om min första familj inte var den bästa så sitter jag inte och ångrar mig att jag valde den familjen från början även om jag fick vänta lite extra på att komma iväg. För hade jag inte valt den så hade jag absolut inte haft chansen att se så mycket som jag fått göra. Under mina 8 månader har jag bott i 3 olika familjer.

* 3 månader i San Francisco där jag åkte ner en helg till Jannike i San Diego
* 1 månad i San Diego då jag flyttade in i Jannikes värdfamilj och hade lite semster kan man väll säga.
* Nu 4 månader i Washington DC

Jag åkte tillbaka till San Francisco med Clara några dagar och också till Los Angeles :) Det jag skulle vilja se i CA är Las Vegas men det väntar jag med tills jag är 21 då hoppas jag på att det är några där hemma som ställer på att åka hit igen :)

Nu är det snart jul och jag ska med min värdfamilj till North Carolina några dagar. Var inte alls sugen på det men ser det som en möjlighet att se ett nytt ställe :) Vi ska nog åka skidor sista dagen där också och ja Jonna vet ju hur det gick för mig att åka skidor första gången :p Haha sedan dess har jag inte ställt mig på ett par skidor så vi får se hur det blir med det ;) Kanske håller jag mig till pulka med M eller något.

Sen är det nyår jag kan se fram emot :D Dock vet jag inte alls vad som händer här eller vad jag ska göra. Men får hoppas att det dyker upp något kul för en bra nyår det ska jag ha 2010 för sjutton. Hoppas på en kul kväll :)

Sen är redan December över och då är det slutspurten på mitt år. FÖR I MITTEN AV MARS KOMMER MIN UNDERBARA FAMILJ OCH HÄLSAR PÅ MIG :D kommer blir så sjukt kul och jag tar min sista semestervecka då. Det blir lite seightsing i DC och sen en vecka i New York. Sen åker de hem och jag har bara 2 jobbarveckor kvar och sen drar jag på solsemester till Florida :)) 

Nu ska jag kolla lite på Danska paradise och sen blir det skype med Clara.

Hoppas att alla mår bra där hemma. Saknar er.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0