Fredag 18 december


Skypat med familjen där hemma idag och det kändes så skönt att få prata lite med er :)) saknar er extra nu när julen närmar sig. Men i Mars kommer ni och vad kul vi ska ha :)

Annars så börjar jag snart att jobba och det blir ca 2 timmar sen slutar jag för att hinna med bussen till New York. Så inatt kommer vi dit och sover på hostel, sen upp tidigt för att gå runt hela dagen och ta bussen tillbaka till DC vid halv 11 på kvällen sedan hem till Louise och sova där och sen åker hon hem på söndag och jag ska jobba lite på kvällen. Så ser min helg ut! Dock längtar jag inte till söndag. Ush vilken tråkdag när du åker hem Louise ochatt jag ska beöva jobba lite :( Men efter jobbet ska jag allt ha en sjukt skön kväll och öppna mitt paket som jag fick.

Tillbaka på söndag igen .


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill du vara med i min au pair-lista på min blogg?

Lämna då en kommentar i min blogg innehållande; namn, vart du är, vilken organisation, bloggadress och mail :) Så kommer du att hamna där!



Ha det bra!

/Johanna

2009-12-19 @ 15:23:16
URL: http://johannaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0