GLÄDJE


Oh vad glad jag blev nu. Kom hem från Tove för en stund sen tog mig en skön dusch och tände min julgran advendsljusstake och lite ljus och satte på lite julmusik OCH ÖPPNADE MITT PAKET.

För det första måste jag skriva att varje år sen jag och min syster var små så har vi haft varsin "julstrumpa" Min är en pingvin och Claras är en Björn. Dessa tar vi fram varenda år även om vi inte är så små längre och vi bara älskar det :)) Så vad tror ni låg i paketet om inte min julpingvin med småpaket som jag faktiskt ska vänta med tills julafton. Ligger i sängen just nu med min lilla pingvin och den luktar mamma :D



Fick en almanacka för 2010 ICA malmbäck dessutom hahaha! Svenskt godis,en tomte såklart och en fin bok där mina underbara släktingar skrivit varsin hälsning till mig :)) Tack till er alla det värmde verkligen och jag visste inte var jag skulle ta vägen. Jag blev så glad och tårarna kom så mycket känslor. Ni är också saknade och det ska bli kul att komma hem till er igen :)  

Pengar från mamma och pappa blev det med så nu gäller det att jag hittar lite julklappar till mig själv :)) Men det får nog bli efter jul för då börjar ju rean här :D.D

Tack så jätte mycket mamma och pappa och ni andra ni är bäst och jag saknar er så mycket.

Nu ska mysa ner mig i sängen med min lilla pingvin :))



Kommentarer
Postat av: Josse

hehe ja ha med en pingvin & carro en björn :)



Saknar dej Nina :(

2009-12-21 @ 21:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0