Jobb, secondhand shopping, julklappsinslagning och Cheesecake factory


En dag kvar på jobbarveckan en dag till att gå upp tidigt och jag är så glad att det är helg snart :))

Men idag har jag haft en skön och bra dag. Jobbade två timmar på morgonen sen åkte jag och Louise till Katedralen som ligger en liten bit från oss och gick på secondhand shopping som vi gör lite då och då. Louise hon har öga till det medan jag mest går runt och kikar lite. Men idag köpte jag äntligen något och Louise blev glad. Det blev en svart kavaj för 5 dollar :p sen ett skärp och två böcker. Billigt och bra ;) Hemmåt för lite julklappsinslagning till värdfamiljen och lite träning. Sen träffade jag Louise en stund igen och fick med mig lite kläder hem från henne som hon inte får plats med i hennes resväskor! Det var bara att tacka och ta emot.
Skjutsade henne till skolan och sen åkte jag hem igen för farmorn tog hand om ungarna. Började sortera lite bland mina kläder för det var en enda stor röra. Sen kom ungarna hem igen vid 5 tiden och vi spelade spel och lekte lite skola innan min värdmamma kom hem och jag sprang ut i kylan igen för att gå till Friendship heighs med Louise. Gick runt lite i affärerna och hamnade sen på Cheesecake factory. Jätte mysigt var det men maten den gick inte att äta idag. Jag var jätte hungrig och började äta men det sa bara stopp och hungern gick över till illamående istället så tog hem maten i stället och hoppas det blir en god lunch imon :))

Ja som ni kan läsa så träffas jag och Louise i alla fall 3 ggr per dag och det känns så fruktansvärt tråkigt att hon ska åka hem nu och bara lämna mig så där. Hör du det Louise ;))

Ne nu måste jag snart sova om jag ska orka med jobbet imorgon innan vi åker till New York .

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0