Måndag 22 december


Nu har en helg till gått och som vanligt springer den förbi. Som ni vet så åkte jag till New York i fredags med Louise. Hinner inte skriva om det just nu men det kommer en liten uppdatering och lite bilder från det senare när jag hinner. Jag har precis packat klart och nu är jag redo för att åka till North Carolina med min värdfamilj för att fira jul! Vi kommer att stanna till söndag och jag vet inte hur internet kommer att fungera men jag hoppas att jag kan använda det lite :))

Igår åkte Louise hem efter sitt år här i USA. Det kändes inte alls kul eftersom vi umgåtts så mycket med varandra sen jag kom hit. Men jag kommer och hälsar på dig i Hässleholm när jag är hemma igen det kan jag lova dig :D

Idag har det varit en ganska skön och lugn dag. Min värdmamma åkte aldrig till jobbet pga snön så hon var hemma idag. Jag började jobba vid halv 10 och då slöade de bara där uppe så vi satt och kollade på tv och tog det lugnt. Sen drog vi ut i snön och åkte pulka :) In igen för lite mat och sen kollade jag och barnen på ensam hemma 2. Efter filmen slutade jag för dagen och gick till Friendship heights där jag träffade Tove och Anna en stund. 

Nu ska jag se så jag har allt med mig och sen blir det sängen.

Tänker på er alla där hemma :))





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0