Måndag 28 december


Måndag över och det gillas :)) har haft en skön dag. Min värdmamma har varit hemma idag så vi tog med ungarna på bio och såg the princess and the frog och den var bra :)
Ikväll så skulle min värdfamilj ut och äta med några vänner så jag hängde med dem och de släppte av mig vid pentagon mall så där har jag strosat runt lite ikväll. Fick med mig ett par skor, 2 jeans en klänning ett linne och lite smycke :p kände att jag behövde shoppa lite idag för det var jag värd :D

Nu ska jag äta upp mina sista skumtomtar och nöta lite paradise hotel.

Lena: Det är kul att du kommenterar då och då :)) Du är väll den ända i släkten haha! Det låter som ni hade en rolig utekväll i lördags. Mamma sa att det hade varit mycket folk och att ni öste! :D Ja jag får ta och hänga med er nästa år det borde jag! Bara ni hjälper mig lite. Haha! Jag hoppas att ni får en trevlig nyårsafton där hemma :)) Snart ses vi igen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0