North Carolina


Ja nu är vi äntligen framme hos mormorn och morfarn i North Carolina. Vi skulle kommit iväg i tisdags morgon vid halv 9 tiden men då hade min värdpappa lämnat lyset på i bilen under natten så batteriet självklart hade dött. Så det blev några timmars väntande tills någon kom och fixade det. Men vi kom iväg i alla fall men då dök det andra problemet upp. Det var inte bara batteriet som skulle krångla utan andra saker på bilen så de åkte in med den så den kunde fixas och det blev åter igen ett jäkla väntande. Så vi åkte iväg för att käka lite lunch och vid 3 tiden kom vi nog iväg tror jag!

Tror att vi åkte ca 5 timmar och sen stannade vi hos en kompis till min värdmamma. Där åt vi lite gott drack lite vin och sen gick vi och la oss. Idag har vi åkt runt lite där de bor. Kommer inte ihåg vart det var nu ;)

Men i alla fall nu är vi här och det tog kanske 2 timmar från kompisen hit. Vi kom hit och åt lite gott igen haha och bara satt och pratade lite. De är verkligen helsköna mormorn och morfarn och det var så mysigt med en julgran :) har ju inget julpynt där hemma eftersom de är judar.

Det känns konstigt att ni firar jul där hemma imon och vi på fredag. Det kommer bli annorlunda iår speciellt att fira så långt bort och jag kommer att sakna min stora släkt och hela julen :)) Men jag tror att det blir bra här med. Det blir kul att fira jul på ett annat sätt också.

Nej nu ska jag sova för jag känner att jag bara skriver massa strunt här idag ;) haha! Men men GOD JUL TILL ER ALLA DÄR HEMMA. Hoppas ni får en helmysig dag med god mat och massa godis.

Hörs imon på skype familjen. Älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0