Onsdag den 4 december


Härligt härligt. Nu är vi inne i mysiga december. Eller hemma har jag alltid tyckt att det varit mysigt när december kommer för då närmar sig julen och det är julpynt överallt :)) Jag har inte fått någon vidare julstämning än men förhoppnigsvis kommer den. Har iaf fått upp en adventsljusstake i rummet och det gör det lite bättre och sitter och äter skumtomtar. Kan inte sluta för det är sååå gott.

Idag har jag haft en skön dag. Hängde med hem till Louise när vi lämnat av ungarna på skolan. Vi slog till med en fet frukost och film och bara umgicks. Himla mysigt. Min eftermiddag var också jätte skön. M var med farmorn och jag hade bara R. Vi hade bestämt att ha lite filmmys idag eftersom det bara var vi två så vi poppade popcorn och kollade på Camp rock :)

Imorgon är det redan fredag och det är konstigt vad tiden går fort. Det känns som att jag nyss hade helg och ledigt. Snart åker Louise hem om 2,5 vecka och det känns jätte tråkigt. Har verkligen kommit nära varandra och har så kul med henne. Men vi får ses i Sverige igen :D Själv har jag lite mer än 4 månader kvar och om tiden går så fort som den gör just nu så är jag snart hemma hos er igen :)) men än har jag saker att se fram emot här så det är bara att passa på att njuta av de sista månaderna här nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0