Torsdag 10 december


Ja nu var det redan torsdag igen och jag har inte haft tid till att skriva i bloggen. Helgen som gick spenderade jag med Louise. Packade ner lite saker i en väska och stannade där hela helgen. Det var så skönt att komma ifrån huset och det behövs verkligen. Vi gick på bio i fredags och såg brothers och den var bra. Sen åkte vi hem till Louise och bara låg och pratade och kollade lite på tv. I lördags vaknade vi upp och den första snön hade kommit :)



Det var riktigt mysigt och vi ville hitta den rätta julkänslan. Vi åkte först till Pentagon mall och strosade runt lite sen till downtown och vidare till Friendship Heights. Vi sprang i hur många affärer som helst men vi hittade helt enkelt inte det vi ville ha. Men lite fick vi med oss hem. Efter en lång dag med shopping tog vi oss till Safeway fr att köpa lite gott och sen köpte vi med oss lite kinamat hem. Vi kurade ihop oss i soffan och kollade på Finding Neverland :)
Söndag morgon sov vi :) Att vi kan sova vi. Vi kollade ut och snön var fortfarande kvar och det var kallt så vi låg kvar i sängarna rätt så länge och bara kollade på film. Till slut tog vi oss ut och gick till Cheesecake Factory :) Tog pasta med pastasås och den är så god :) Louise beställde sin köttfärslimpa haha den är inte nådigt mycket som fick slängas. Vi avslutade med en Cheesecake.

Jag kom inte hem förrän sent på söndagkvällen och det kändes så skönt att inte ha varit här i huset :)
Veckan har gått väldigt fort. I måndags var ungarna lediga heldag så då kom Louise över med sina ungar och vi hade lite julbak med dem :) Pepparkakor och hemmagjorda snickers så gott :) Sen blev det the polar express som är en jätte mysig julfilm :) Sen var nästan min jobbardag över. Så fort jag slutade så möttes jag och Louise upp igen.

I tisdags så åkte vi på lite secondhand shopping. Louise är expert på det där. Hon hittar alltid :) När jag kom hem så hade jag bestämt med mamma och pappa att vi skulle prata på skype. Fick en bra överraskning när några av mina släktingar var hemma hos oss och det var så kul att få prata lite med er :D Blev jätte glad och nu längtar jag tills jag får komma hem och träffa er igen.

Igår var det onsdag och jag umgicks med Louise igen under dagen och vi åkte till Pentagon mall och kollade runt lite. Köpte mig ett par skor som jag ångrar att jag köpte så ska lämna tillbaka dem nästa vecka. I stället så köpte jag mig ett par uggs på kvällen som kändes mycket bättre och de var mycket billigare. Men  ska försöka hitta mig ett par andra skor :)

Nu ska jag krypa ner och kolla på Danska paradise hotell. Mycket roande faktiskt :))


Kommentarer
Postat av: lena,jan,jonas

Hej,

Jan här har förberett file med wiskey i till lena hoppas det smakar, Har vart och fiskat ett par ggr, på is alltså, har plockat upp 10 gäddor sammanlagt.Åke har vart med en gång. Ska till sälen på söndag och åka störtlopp en vecka, åker ni utför nåt där? Nu ska Jonas skriva lite, ha de och gott nytt år på er! hallå elr! ska snart gå och partaja lite med din syster. va händer en nyårsafton där borta? puss hej!Lena writing now, Have a HAPPY NEW YEAR 2010!! Love You, many kisses fam. Sparr

2009-12-31 @ 17:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0