3 månader ..


Nu har det blivit väldigt dålig uppdatering här på bloggen igen.. Men har haft fullt upp denna helgen och har knappt inte varit hemma i huset ..
Mer skrivande blir det om det snart när jag fått upp min dator och kan lägga in lite bilder för nu är det så att jag flög till San Diego idag och flyttade in i Jannikes värdfamilj på obestämd tid.. Så snällt av dem att ta emot mig så här. Så letandet av familj kommer att fortsätta och jag hoppas det kan dyka upp något bra snart för de matchningar jag har fått än så länge har inte känts riktigt bra och jag känner att ska jag fortsätta mitt år här och bo i en familj måste jag trivas riktigt ordentligt :)
Det blev till att gå upp vid  5 idag eller så var det tänkt men vaknade som tur var vid 05.15. Det blev lite stress där och lite hoppande på resväskorna. Herregud! Ulrika och Juliane kom iaf och hämtade upp mig. Så gulligt av dem att gå upp så tidigt och säga hej då. Så de skjutsade mig till bussen och där fick jag sitta en och en halv timma igen. Var ju inte så längesen jag åkte till Jannike :p men äntligen framme så var det dags för att checka in väskorna och självklart så väger min stora väska över 50 pounds så jag skulle få betala 50 dollar om jag inte kunde packa ut 5 pounds så jag öppnade min överfulla väska och började plocka och plocka och hävde i lite skit i mitt handbagage som också blev överfull verkligen men jag lyckades och sparade där 50 dollar ...
Resan hit gick bra för jag somnade som en stock och vaknade när vi landade. På flygplatsen möttes jag upp av Jannike och Rachel och vi begav oss hem hit för lite lunch och sådär. Eftersom Jannike jobbar så kollade jag mejlen och sen la jag mig för en snabb nap som blev 3 timmar .. :p Att jag behövde sömn jag. Men dagen har gått fort och vi har mest hängt här i huset. Nu väntar jag bara på att jannike lägger barnen och sen så blir det nog en film :)

Hoppas alla mår bra där hemma ..
Puss! 

                
                                                  So happy to be with you ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0