4th of July ..


Då var även denna helgen över som har varit helt ok. I fredags var jag ledig hela dagen så det blev sovmorgon utan någon i huset, lite prat med familjen på skype och sen hängde jag vid poolen. Adriana och Glendys kom över så vi grillade hamburgare och åt lite av tårtan från min födelesdag. Den var uppskattad. :)
Började jobba kl 4 och då var det ganska lugnt. vi gick över till Joanna och åt mat  tillsammans och var där en stund sen tog jag hem ungarna och badade i poolen innan det var dags för dem att sova. Jag kände inte för att hitta på något speciellt senare på kvällen så jag bäddade ner mig i sängen och kollade på film !

I lördags så vaknade jag vid halv 9 och gick ut för att äta frukost. De började prata om blått, vitt och rött och jag stod som ett frågetecken. Då sa min värdmamma att de menade kläderna jag hade på mig att jag skulle ta på mig något blått vitt och rött som flaggans färger så det var bara att gå in och byta om och sen åkte vi till paraden nere i downtown. Min värdmamma hade gått upp vid 6  för att åka dit och sätta stolar så vi hade bra platser.I skuggan dessutom så det hade hon ju räknat ut med ..

     
 

När vi kom hem igen blev det snabbdusch och fixa lite sen kom Ulrika och vi drog in till SF för att fira lite .. Vi gick till båten där vi varit innan och det var en del folk. Solen sken och de grillades och musiken på högsta volym. Senare på kvällen blev det fyrverkerier för att fira och det flög ut ett snabbt gott nytt från mig men nej vad fel :p Jätte trevligt var det iaf.. VI stannade där hela natten och båten var väll ganska så full kan man säga och folket med haha

           
    




. Men jag hade kul och igår så vaknade vi tidigt och åkte hem för annu en slappdag. Ulrika kom hit och tyckte att vi skulle se Transformers och eftersom jag inte sett den så kollade vi på den och den var bra. Får väll pallra mig till bion och se den snart. Såg ju 3 filmer på bio på bara en vecka så den ska vi nog kunna gå och kolla på den med.

Annars så går jag bara och väntar på att kunna få flytta iväg härifrån nu. Känner mig rätt så färdig med denna familj och hoppas verkligen att de kan hitta något annat till mig nu :D
En vecka har jag på mig så håll tummarna där hemma..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0