9 juli 2009


Jag satt ute och åt lite mat med min värdfamilj innan och min värdmamma sa att tiden går så fort och att det redan är fredag imon. Jag började tänka efter och det kändes som att det var igår vi var på båten och jag har ingen aning om vad denna veckan har tagit vägen. Tiden går allt för snabbt och min sista dag i transition är på tisdag nästa vecka alltså den 14 juli. Men imorgon är min sista arbetsdag i denna familjen eller kanske ska jag hjälpa dem lite på lördag kväll. Men annars så är det min sista rikiga arbetsdag imorgon för på måndag ska de visst iväg hela dagen så jag kommer att packa min väskor och ja ta vägen någonstans hoppas jag ;) Jag har absolut ingen aning om vad som kommer hända. :p men känner mig inte ett dugg orolig för på något sätt kommer det att lösa sig om jag så ska behöva gömma mig! Hem ska jag inte än iaf för jag vill stanna här i USA ett tag till..

Så det är bara att vänta. Jag ska packa i lite mer i mina väskor ikväll tänkte jag och sen blir det bara att slöa i sängen innan jag somnarr kanske blir det några avsnitt av sex and the city :) Hoppas på att få höra något från Jannike som har spenderat dagen på Disneyworld! Hoppas du hade det roligt hörru. Ring mig ! :)



            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0