Busy weekend.


Nu ser jag att det var ett tag sen jag uppdaterade här men jag hinner inte! Eller tid har jag ju för jag har ju lite småsemester kan man väll säga här i San Diego men jag är med Jannike när hon jobbar och tro de eller ej men jag jobbar med :) jag tvättar och vaxar bilar, städar lite och fryste ut frysen med en HÅRFÖN! haha dessa amerikaner . Varför inte bara ge det lite tid så isen smälter..

Men det kan väll börja med helgen som gick. Nu är det helg igen herregud vet inte var tiden tar vägen.Fredagen var väldigt lugn och flummig. Vi hade inget bestämt egenligen. Vi drog till mallet och kollade in lite kläder och skor.. VIll ha! hittade en ny favorit affär. Mycket fint där tycker jag. Men eftersom jag inte vet var jag tar vägen än så vill jag inte köpa på mig en massa för övervikt på 500 vill jag inte betala.. Vi käkade glass och drack smothies och hade de gött. Sen började de stänga och vi visste inte vad vi skulle hitta på så Jannike "kidnappade" mig som hon sa till MC och då var ungen sugen på mat igen!  Så där satt vi och fettade oss innan vi åkte hem för lite flum. Så händelserik var våran fredag här i San Diego..

     

  

På lördagen gick vi upp tidigt för att hämta upp Rachel för att sen åka till La jolla beach och ligga och päsa i solen lite några timmar. Hem igen för att fixa iordning oss och sen åkte vi på en country konsert vid en annan strand och varmt var det så vi smälte nästan bort. Men det var helt okej stämning där tycker jag! Sen åkte vi vidare hemmåt för att äta igen på Wendys  och sen åkte vi till en "fest" som de kallade det .. :p bakgården var jätte fin med pool och bar och grejer så där satt jag och Jannike och pratade massa minnen .. 



Söndag och Jannike hade Au pair möte så vi åkte hem till en annan au pair där de hade BBQ och badade i poolen så där satt vi ett tag och var sociala. Sen var det meningen att vi skulle tillbringa resten av dagen vid standen men klockan blev halv 3 och när vi skulle hem igen så åker vi fel! Så där åkte vi runt till jag såg en buss där det stod El Cajon på där Jannike bor och fick den smarta igen att vi följer efter bussen. Mobbat a ganska vi hittade ju iaf så åkte vi till stranden igen men gud va folk det var. Vi cirklade runt i hopp om att få en parkerningsplats. Svårt kan jag lova men vi lyckades till slut och kl var redan 5 så vi la oss på stranden och bara hade de gott i solen och kollade på lite volleyboll!

Kommentarer
Postat av: lena sparr

Hej Nina, tack för vykortet. Kommer du hem snart eller? Hoppas att det löser sig med en ny familj för vi har förstått att hem vill du inte ännu.Mycket på gång i helgen. Kräftskiva fredag och Charlottas 40-års fest på lördag. Det blir tufft.Tur att vi snart ska på SPA-helg i Västervik. Ha det bra. Tänker på dig. Kram Moster Lena

2009-08-17 @ 15:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0