Glädje ..


Idag när jag tog in posten hittade nina två saker. Ett stort grönt paket och ett brev till mig. Brevet var ett grattiskort från min kära syster med lite födelsedagsång i :) Och i det gröna paketet var det lite smått och gott från mamma och pappa. Det blev både skratt och lite tårar:) haha! Tack så mycket och speciellt för nötkrämen. Så gott det ska bli.. Fick ett grattis kort från Linnea med familj med. Tack och ett tack till mormor för kortet och halsbandet :) Jag blev så glad!

Måste också säga till till familjen Sparr med. Erat kort kom också fram. Rätt dag och allt :D Bra jobbat. Det är så kul att få lite brev hemifrån.

Saknar er där hemma ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0