Hur ska det gå? :p


Då var man tillbaka på ruta ett igen kan man väll säga. Det blir inget Buffalo för min del. Jag hade bestämt mig för att tacka ja till dem efter att ha pratat lite med mamma, pappa och Clara på skype. Men nu var de borta men på ett sätt känns det skönt för det kändes inte riktigt rätt med att de jobbar hemma. Så nu är det nya tag som gäller. Kan ju inte stanna här i San Diego hur länge som helst. Jannike behöver ha sin säng ifred snart tror jag för jag misshandlar ju henne i sömnen för sjutton.. Vet inte hur många nätter som jag pratat och vispat runt i sängen i sömnen. Det är nog rekord detta men förhoppningsvis så beror det på att jag har så mycket att tänka på. Hoppas det lugnar ner sig när jag kommer tillrätta igen :)

Så det är rätt lugnt. Ska till gymmet ikväll när Jannike slutat och det ska blir skönt sen blir det nog inte så mycket mer ikväll.. Får se om jag hör något nytt från någon familj. Har lite på gång med en från San Francisco igen.Men man vet aldrig om de ringer eller inte.

Så jag lovar att uppdatera ..

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0