Saknad ..


Det är inte så mycket nytt på familjefronten eller kanske har jag en familj på gång. Jag hoppas på det i alla fall för det är dags att göra något nu :) Inte för att jag inte trivs här för det gör jag men jag behöver ha något att göra på dagarna för nu är jag utvilad igen.. Jag har alldeles för mycket tid att tänka och då går tankarna till er där hemma. Jag saknar er så mycket och man uppskattar det om är hemma så mycket mer när man är här. Men jag har så mycket mer att få ut av mitt år här. Även om min värdfamilj sög så hade jag väldigt roligt med alla vänner som jag träffade i San Francisco och hade jag inte träffat dem hade jag nog inte orkat stanna. Sen har jag ju haft grymt tur som har haft Jannike och hennes värdfamilj som verkligen är hur bra som helst. Jag känner mig mer välkommen och som en i familjen här än vad jag gjorde i min förra värdfamilj som jag bodde hos i 2,5 månad. Jag är så glad att jag gjorde det rätta beslutet att lämna dem även om det skulle betyda att jag inte hittar något annat.. Men jag sitter ju här i San Diego i Jannikes säng och lyssnar på musik. Det borde ju betyda något jag är inte hemma i Sverige än. :p Jag ska ge au pair livet en till chans innan jag ger upp! Det kan som sagt bara bli bättre..

Nu hoppas jag att Jannike slutar snart så vi kan gå till gymmet och köra slut på oss och sen åka till Rachel och ha lite spakväll :)

En fågel viskade i mitt öra att vi ska till IKEA i helgen med.. Det skulle sitta riktigt fint med lite mjökchoklad och självklart äta lite potais,sås köttbullar och lingonsylt ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0