Soak city ..


Idag har det varit en riktigt bra dag . Vi åkte som sagt till Soak City och badade och åkte rutschbanor.. Vi stannade där hela dagen och när vi kom hem så stod det spagetti och köttfärsås på bordet. Så gott. Att den där mormorn hon vet hur man ska laga mat hon. Men vem tycker inte om mormors mat liksom :)

Nu har vi varit på Target och jag har äntligen inhandlat lite färg till håret och lite smått och gott. Så nu blir det duschen och sen ska vi bädda ner oss i sängen och kolla på Twilight! :) Jag har bara sett den 1 gång och det var på flyget från Sverige till NY och då var jag inte så koncenterad.. Har börjat läsa boken nu med och jag längtar tills 2:an kommer ut på bio så man kan se den ..

På tal om bio så var vi och kollade på Harry Potter and the half-blood prince igår. Den var bra den :) 

Nu måste jag rusa för Jannike står här bredvid och hetsar :p eller sitter och ser slö ut vid en närmare titt ;)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0