Tick tack ..

Tiden går fruktansvärt fort och det är redan torsdag idag och nu har det varit tomt på matchningsfronten och jag börjar bli trött på det här väntandet. Jag har inte fått några familjer som jag känner känns bra heller så har fått tacka nej vilket inte känns så bra nu när man verkligen måste hitta en familj. Men jag åker hellre hem nu än att flytta in i en familj som inte känns bra för mig..

Men jag ska vänta lite till annars bokar jag ett flyg och kommer hem igen. Så Paula du vet vad vi ska göra :)
Nu måste jag gå igen för idag ska vi till Soak City som är ett vattenland om jag har fattat det hela rätt. Det ska bli roligt!

Jag håller er uppdaterade ..

xoxo


Kommentarer
Postat av: paula

jee jag väntar iaf p dig här så fixar vi detta ;D

2009-07-21 @ 14:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0