Tisdag 28 Juli-09


Nu har det gått två veckor sen jag kom hit till Jannikes värdfamilj och vad har Cultural Care hjälpt mig med? Det är frågan det. Nu har jag en matchning i Buffalo familjen verkar jätte bra och snälla men som i min förra familj så jobbar mamman hemifrån och pappan med dessutom. Jag vet inte om jag vill ha det så igen. Kanske gör jag ett stort misstag om jag väljer bort dem pga det. Men jag måste tänka efter lite till! Så från San Francisco till San Diego till Buffalo NY. Haha jag vet ju ingenting om den stan. Någon som vet kanske? Haha och syster började skämta om det igår med. KUL ;) Men på ett sätt så skulle det vara roligt att åka till östkusten nu och få se det lite. Nu har jag sett San Diego och San Francisco och LA och Las Vegas får det bli i September när Clara kommer och hälsar på :D Om jag är kvar det vill säga. Så jag får ju se lite place här i USA och åker jag till Buffalo så lär det bli att åka över till Toronto i Canada :) Det hade visst de andra au pairerna gjort. Men jag har inget bestämt än. Måste fundera lite till på det här..

Annars så var helgen bra.. Det blev inte som vi hade planerat tyvärr. Det skulle bli en roadtripp på söndagen till LA men det blev krångel med hyrbilen så det blev inget. Så vi tog en lååång sovmorgon som var välbehövd och sen åkte vi ner till downtown en sväng och sen Pacific beach där vi mötte upp en svensk kille som bott här i 2 år. Vi köpte frozen youghurt igen :p Det är för gott sen så blev de en film på kvällen i 3D innan vi somnade gott.

    
     Jag vill inte åka ifrån dig Jannike ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0