Transformers ..


I söndags så fick Ulrika mig att titta på Transformers. Jag var så trött och var på väg att somna flera gånger men höll mig vaken för att jag tyckte om filmen.. I veckan så frågade jag henne om hon ville kolla på Transformers 2 på bio och glad blev hon :) Äntligen var det någon som ville kolla på den och hon trodde ju inte att jag skulle vilja det. Men som jag tycker om dessa filmer och vad jag skrattade igår. Förlåt för det Ullis men den var så jäkla kul vissa stunder :p




Så det här var min fjärde bio på två veckor och när vi var på väg därifrån så fick vi ett litet kort som betyder att vi får gå gratis på en film för att det hade krånglat lite. Jag hade ingen aning vad som hade krånglat för vi satt och pratade för mycket innan bion började. Men bra var väll det så nu måste jag se en bio i helgen om jag ska kunna använda kortet :)

Var också och kollade på my sister's keeper med Ullis förra veckan och den kan jag ju starkt rekomendera den också! Vilken bra film men sorglig. Man undrar ju egentligen vad man klagar över ibland när det finns så mycket värre saker.
Men som sagt, se den om ni har chansen men var beredda! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0