Veckan som gått ..


Tiden går allt för fort och det känns inte som att jag har tid eller tar mig tid att uppdatera här. Den här veckan har bara sprungit förbi och nu är det helg igen.. Jag har hjälpt till lite här i huset. Det är ju det minsta jag kan göra :) Jag har tvättat och vaxat bilar, städat ur skafferiet och frostat ut frysen :p sen har jag tillbringat dagen men Jannike och hennes värdbarn när de jobbar. Så vi har varit på stranden 2 gånger mycket skönt även om det är lite jobb med att få med allt som ska med. Vi har varit och matat ankor , ätit ute på en italiensk restaurang och ja lite allt möjligt..

Sen har vi ju självklart varit på bio med. I tisdags såg vi I love you Beth Cooper helt okej film men kanske inte värd att se på bio lite speciell :p Sen gick vi på bio igår kväll när Jannike slutade vid halv 10 och såg The Ugly Truth och jag lovar er att den är sjukt värd att se. Så se den! :)

Idag lördag åkte vi till Pacific beach och solade och badade och bara hade det gott. Det var inte några dåliga vågor så det gällde att vara stadig på foten när de kom :) Kul hade vi iaf. Vi åkte till shoppingcentret en stund innan vi begav oss hem för lite mat och gott vin. Nu ska vi snart kolla på en film och dippa lite sen imon får vi se vad som händer. Lite planer på gång men får se om det blir något av det. Hoppas kan man ju göra..

Det var en snabb uppdatering om mitt liv här i staterna.Jag hoppas ju verkligen på att det kan dyka upp någon familj till mig snart som känns bra men vi får väll se. Oturen måste ju vända till tur snart tycker man ju! Men jag ser det positivt jag får ju vara här med Jannike i San Diego och det är inte helt fel det :D Så ja vem vet vad som kommer att hända med Nina Ericsson.

I enjoy life helt enkelt! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0