13 maj.

Först och främst vill jag säga GRATTIS  till min underbara pappa som fyllt år idag :) Hoppas att du får en kanon dag nu på söndag med mamma, Clara och Dennis och lite grym fotboll .
Fick ju i alla fall gratulera dig på skype. Fick även prata lite med mormor, Lisen och Jonna. Så roligt och man får ny energi igen. Var otroligt kul att prata med dig med Jonna. Var ju trots allt över ett halvår sen vi pratade och längtar grymt mycket till jag får träffa er igen.

Annars så rullar dagarna på här borta. Man har sina bra och dåliga dagar. Men veckan har börjat bra och solen skiner och det är så skönt. Jag har dessutom varit här en hel månad nu. Känns helt sjukt när jag tänker på det. Menar var tar tiden vägen?  Onsdagen är över och imon är det torsdag sen fredag då jag ska jobba extra på kvällen och sen är jag ledig lördag, söndag! :D Har hört rykten om att det kommer bli väldigt varmt i helgen. Så vad passar inte bättre än att ligga och slappa på stranden? :)   Lovely!

5 dagar kvar nu Jannike. :) äntligen så har vi lyckats komma iväg efter all missuppfattning och snart kan vi ses i SAN DIEGO. . Du anar inte vad jag längtar..

Puss!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0