Fredag 1/4-09

                                       

                                          


Här har jag gått hela veckan och väntat på fredag. Skulle firat Valborg på Stinston beach några svenskar med dricka och grillande. Men vad händer , jo vädret tillät inte oss Au-pairer att roa sig så det blev inställt för att det REGNADE just idag.
Väldigt typiskt eftersom jag och även Adriana var lediga idag. Så hade tänkt att ligga i solen idag och ha det gott. Men det blev till att vara inne i stället. Fick jobba en timma på eftermiddagen efter det blev det pizza, sallad och lite champagne :) Sen kom Ulrika och plockade upp mig och vi hängde vi lite med Adriana och dem sen så bestämde vi att vi skulle ta en bio så vi gick på Obsessed. En film jag verkligen rekomenderar för den var sjukt bra kan jag lova :) Så kvällen blev lyckad trots allt. Nu blir det sängen och det ska bli så skönt för jag har fått ett duntäcke. Nästan lika bra som hemma nu med 4 stora kuddar och duntäcke. Så inatt ska jag nog sova gott och vakna vid sisådär 7 tiden kanske av att barnen är uppe och springer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0