Hemlängtan ..

Jag älskar verkligen skype. Det gör allt så mycket lättare. Blir så glad varje gång jag pratar med familjen. Men idag var det inte bara glädje. Kom en skvätt tårat både när jag pratade med mamma&pappa och sen med Clara. Det bara kom och jag insåg hur mycket jag saknar dem och andra där hemma. Men som sagt så är det jobbigt vissa dagar och bättre andra. Det är bara till att kämpa på och det går lättare och lättare med barnen ju mer de börjar lära känna mig.

Dagarna går väldigt fort ändå och ju mer jag är här dessto fortare kommer de att gå. Det var så kul när jag satt och pratade med syster. Vi grät lite båda två och skrattade åt varandra. Vi är inte dem som gråter men vi pratade iaf om när jag hade åkt och hur hon grät för att jag var borta :) Popcornen var nästan bäst du Clara :) Men i september blir det två veckor tillsammans och det är bara 4 månader kvar. Sen kommer Josefine också och hoppas på at t mamma och pappa kan komma senare på året .  Vilka höjdpunkter det kommer att bli :D Sen om ni andra har vägarna förbi så är det bara att hojta till :)

Nu är det redan onsdag kväll igen och jag är ny duschat och ska krypa ner i sängen . Snart är det ny helg igen men har inget planerat. Ska jobba på lördag men hoppas att det blir fint väder så man kan dra till stranden eller något och lägga på brännan lite. Mamma och pappa är ju sjutton brunare än mig och det är jag som är i Kalifornien. Kan detta stämma ?

Jag har nytt nr förresten 415-246-3903 .

Det var allt för mig. Hoppas ni har det bra hemma i Sverige. Sov gott!

Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0