Jag har tid men ändå inte.



Var ska man börja? Jag har så mycket att ta tag i men gör det inte. Jag känner att jag har så mycket tid men den bara rullar iväg och när dagen är slut så har jag ändå inte tagit tag i det jag måste göra!

Jag måste i alla fall

- Börja men mitt Kaliforniska körkort. Oh no! Känns ju som att jag nyss plågades med det svenska.
- Bestämma vad jag ska läsa för kurser på College.
- Boka biljett till Jannike :D ska bli så roligt..
- Köpa en baddräkt. Haha familjevänligt ska det vara när jag badar i poolen med barnen ;) Shit tänkte jag. Nina i en
  baddräkt. Men min värdmamma visade mig några i en katalog idag. Ingen baddräkt som jag tänkt. Skönt var ju det. Mer 
  ett linne+ bikinitrosor. Vet inte vad det kallas men hon betalar så ska väll försöka hitta något snyggt !
- Köpa ett par snygga skor till lördagens boatcruise och kanske en snygg klänning :)
- Skicka ett brev till min kära mormor

+ mycket, mycket mer. :p


Nu ligger jag i min säng rätt så nöjd med denna veckan! Har  varit på så mycket bättre humör och det känns bra med familjen. Well, pojkarna är som de är än så länge . Idag skrev den mellersta pojken en lapp på sin dörr där det stod: NO GIRLS ALOUD: Hm vem ska nu väcka dem på morgonen. Inte jag iaf :p skönt det ska bli. Haha..
Jag har 3 galna ungar som kan gå mig på nerverna. Men även de har sina bra sidor och tror att jag skulle dö av uttåkhet om jag inte hade något att bita i. Så jag tror att det kommer bli bra det här. Har trots allt hamnat väldigt bra och borde vara nöjd.

Köpte dessutom en nice svart handväska från Nine west idag + några grymma armband :) shoppingen här gör mig glad. Blev lite tjöt på Starbucks innan det var dags för hemfärd med..¨Nu är klockan snart 12 och jag borde redan ligga och snarka på kudden. Måste ha min sömt för imon kommer grannflickan hit som jag måste ta hand om . Så två små flickor, habitat day på Carsons skola och en Nina som ska hålla reda på dem och samtidigt använda videokameran och filma när Carosn och klassen sjunger. Hm! Får se hur det blir ;) Tänkte jag skulle sjunga lite jag med i bakgrunden så de har min fina stämma på video !

Over and out. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0