Lovely weather .


Gud så skönt väder vi har just nu. Helt lagom med klarblå himmel  och sol  :) Solen påverkar mig så mycket.. Förra veckan var det sämre väder och Nina hade inte det bästa humöret. Men denna veckan har det varit sol och jag lär känna barnen mer och mer. Det har varit en helt okej vecka kan man väll säga och nu är det helg och känner på mig att det kommer blir så bra!

Idag har jag varit med Ava hela dagen. Först lekte vi i en lekpark och träffade Jessica som hade med sig sina två flickor. Skönt när man kan träffas så för tiden går så mycket fortare. Sen åkte vi hem för Avas nap och jag pratade med syster på skype. Blev lite störda av pojkarna som spelade över och det kändes nästan som två småbröder som man bara ville ha ut ur rummet. Positivt. Men de var ju så nyfikna på Clara. De är i alla fall på ett camp i helgen med deras pappa. Så det har varit skönt och lugnt här i eftermiddag. Tog med mig Ava ut och gick en sväng och sen lekte vi lite ute i trädgården innan jag fixade mat till oss och sen blev det en film och sen läggdags för henne. Så det har varit en lång arbetsdag slutar först nu och klockan är snart elva men jobbade lite extra så min värdmamma kunde gå på ett litet "party" hos grannen. :) 

Nu är det dags för sängen för imorgon ska jag med några tjejer och åka ner till Santa Cruz och det ska bli så skönt. Vi ska ligga på stranden och bara ha de nice hela dagen ..

Over and out!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0