Work and Stinson beach


Söndag igen och helgen är snart över och det innebär en ny vecka med nya utmaningar. Förstår inte varför man ska ha denna söndagsångest jämt. Finns alltiid där. När man gick i skolan, när man jobbade och även här. .. Ända gången jag inte har det är då jag är ledig eller har sovmorgon. Men den lyxen har man ju inte här inte :)

Blev  nästan arg idag när jag blev väckt av buller från köket och 4 ungar som springer runt och leker och stojar. Måste se till att ändra på mitt morgonhumör medan jag är borta ... Men ändrades snabbt när jag titade ut och såg sooolen och satte på lite musik. Gick ut och tog mig lite frukost som idag bestod av toast, bacon, jordgubbar och mjölk och ett glas juice :) Brukar vanligtvis inte bli så mycket men idag var det söndagsfrukost.
In i rummet snabbt och pratade med mamma och pappa på skype. Fick även se min lilla Musse och vad jag saknar min lilla katt.  Sa även grattis till mamma på morsdag. Hm sa hon. Det är väll ändå inte idag Nina och ack så rätt hon hade. Det är morsdag här i USA idag men inte hemma. Känner mig verkligen dagvild här. Har ingen koll på dagarna längre. Men efter lite härligt prat med mamma och pappa ringde jag runt lite så vi kunde åka till stranden. Tog tid som vanligt för vissa ;) men vi kom iväg och vilken väg det var så otroligt fint är det här verkligen  och det var underbart att bara ligga och ta det lugnt idag.

     

Igår var det däremot lite mer. Vaknade och pratade på skype igår igen :) Först med mamma och pappa och sen med Clara och herregud vad roligt det blev :) De undrade nog vad jag höll på med här inne på rummet. Men så kul det kommer att bli när du kommer. Vi funderar starkt på en vecka på Hawaii skulle vara något va :)
Tog mig ut till poolen en sväng och njöt men det varade inte länge. Den äldsta killen kom ut med en kompis och skulle bada och då fick jag inte vara ifred kan jag lova. Sen blev det jobb mellan 14-21 så där rök min lördagskväll. Hade dessutom han om tvillingar på 3 år och två av mina. Fullt hus kan jag lova. När jag väl fått i säng dem på kvällen var jag så trött så det blev film på rummet sisådär halva sen somnade jag .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0